Kuva: unsplash.com
Miksi mainostaa Instagramissa?
- yli 200 miljoonaa Instagram-käyttäjää vierailee ainakin yhdessä yritysprofiilissa joka päivä
- sitoutuneet kohderyhmät
- helppoa (sama sisältö toimii Facebookissa ja Instagramissa)
Instagram-mainoksen tyypit
- tarinamainokset
- kuvamainokset
- videomainokset
- karusellimainokset
- kokoelmamainokset
Kohdennusasetukset
- sijainti- kiinnostuksen kohteet
- mukautetut kohderyhmät
- samankaltaisuuteen perustuvat kohderyhmät
- Facebook- ja Instagram-käyttäytyminen
- demografiatiedot (ikä, sukupuoli, kieli)
Instagram-mainonnan tavotteita
- tunnettuuden kasvatus
- potentiaaliselle asiakkaalle mahdollisuus antaa tutustua tuotteisiin ja palveluihin
- tuotteiden myynnin lisäys
- mobiilisovelluksen latausmäärien kasvatus tai kaupan kävijämäärän kasvatus
Vinkkejä
- Instagram-mainosta varten täytyy olla Facebook-tili- Instagramiin tulee luoda maksuton yritysprofiili
(lähteet: Instagram)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti