torstai 7. marraskuuta 2019

TAPAHTUMASUUNNITTELU: SYKÄYS MUN TYÖHÖN

sykays_mun_tyohon_flyer_blogisykays_mun_tyohon_tapahtuman_aikataulu_blogi
Tapahtuman flyeri ja puhujien aikataulu.

Sykäys mun työhön -tapahtuma 2020

Pääsin suunnittelemaan tiimiläisteni Essin ja Liisan kanssa tammikuussa 2020 järjestettävää Sykäys mun työhön -rekrytointitapahtumaa. Kyseessä Salon suurin nuorille suunnattu rekrytointitapahtuma, jonne odotetaan saapuvan yli 1200 nuorta. Paikalle on kutsuttu mielenkiintoisia ja tunnettuja puhujia, muun muassa tubettaja ja somevaikuttaja Mmiisas, koripalloilija ja start up -yrittäjä Juho Nenonen ja nuori yrittäjä, graafinen suunnittelija ja kirjan kirjoittanut Viola Minerva. Tapahtumaan osallistuu myös kymmeniä yrityksiä, jotka tarjoavat kesätöitä tapahtumaan osallistuville nuorille.

Yhteydenotot yrityksiin
Olemme olleet yhteydessä lukuisiin yrityksiin sähköpostitse ja puhelimitse, jotta saamme mahdollisimman paljon yrityksiä mukaan tapahtumaan. Tavoitteenamme on saada suuri tapahtuma aikaiseksi ja päämääränämme on saada ainakin 40 yritystä paikalle.

Viestintäsuunnitelma
Olemme aikatauluttaneet milloin ja mitä infoamme osallistuville yrityksille ja puhujille. Tiedotus tapahtuu sähköpostilla ja Facebook-tapahtuman sivuilla. Jaamme myös kouluille flyereita.


sykays_mun_tyohon_juho_mainos_blogi sykays_mun_tyohon_viola_mainos_blogi sykays_mun_tyohon_mmiisas_mainos_blogi
Tapahtuman Facebook-sivulle menevät kuvat.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti